Inne

Inne

ponad rok temu  03.02.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

- Z pracami przy tegorocznym AutoEvent ruszyliśmy z początkiem roku. Mimo to, iż minął dopiero miesiąc, to już zostało sprzedane 30 procent dostępnych miejsc wystawienniczych. Fakt ten cieszy mnie podwójnie, ponieważ przedsiębiorcy, upatrują szansy na kooperację za pośrednictwem działań PIM oraz dlatego, że sektor automotive, niedawny kryzys pozostawił już za plecami – mówi Ireneusz Piekarniak, koordynator przedsięwzięcia z ramienia Polskiej Izby Motoryzacji.

Przypomnijmy, że VII z kolei spotkanie sektora przemysłu motoryzacyjnego AutoEvent odbędzie się w dniach 1-2 czerwca br. w hotelu Angelo w Katowicach.

W tym roku – w myśl sugestii wystawców z lat ubiegłych – powierzchnia wystawiennicza udostępniona została zarówno pod stoiska targowe, które przeznaczone są na prezentacje produktowe, jak i pod banery reklamowe służące akcjom branding’owym. - Oczywiście pierwsi chętni maja najlepiej, ponieważ mogą wybrać dla swojej firmy najlepsze dostępne miejsce wystawiennicze oraz skorzystać z niższych cen – wyjaśnia Ireneusz Piekarniak.

Tegoroczna konferencja to dwa dni obrad, spotkania biznesowe B2B, wystawa, wieczorna gala i rozstrzygnięcie plebiscytów w branży Automotive. Już dzisiaj swoją obecność, również w charakterze prelegentów potwierdzili:
- Robert Dziedzic - Executive Director, Ernst&Young,
- Sebastian Rozenkowski z VW Poznań,
- Andrzej Korpak, Dyrektor General Motors Manufacturing Poland a Gliwicach,
- Luk Palmen, Prezes Zarządu InnCo Sp. z o.o.

- Sławomir Jóźwiak, Kierownik Działu Zakupów z Robert Bosch Sp. z o.o.

 

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony