Warsztaty prowadzone są samodzielne pod względem prawnym i finansowym, a z firmą Bosch łączy je dwustronna umowa autoryzacyjna. Przynależność do sieci wiąże się ze wzrostem prestiżu firmy, jako członka światowej organizacji usługowej oraz zapewnia serwisowi uzyskanie z tego tytułu wymiernych korzyści związanych z obsługą klientów.
Co oferujemy?
W zakresie kompetencji pracowników :
- rożnorodne szkolenia techniczne (2- i 3-dniowe) organizowane w Centrum Szkoleniowym Robert Bosch Sp. z o.o. po preferencyjnych cenach
- doradztwo techniczne prowadzone przez szkoleniowcow firmy Bosch
- szkolenia nietechniczne związane z działalnością warsztatową, np. obsługa klienta, szkolenia menedżerskie, GVO, analiza warsztatowa itp.
W zakresie wyposażenia warsztatu:
- możliwość zakupu urządzeń po preferencyjnych cenach
- doradztwo techniczne
W zakresie działań marketingowych:
- 4 roczne wspólne dla całej sieci akcje promocyjne
- bezpłatne projekty elementow reklamowych wykonywane na życzenie serwisu
- bezpłatna strona internetowa oraz e-mail
- dofinansowanie ciekawszych działań w ramach promocji lokalnej serwisu
- kampanie wizerunkowe np. w Internecie
- jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu drog dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracownikow warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.
W zakresie posługiwania się logiem AutoCrew:
- jednolita koncepcja Corporate Identity pozwalająca na używanie znaku firmowego zgodnie z wytycznymi Administratora przy wizualizacji budynku, oznaczaniu drog dojazdowych, doborze ubrań roboczych dla pracownikow warsztatowych i punktu obsługi klienta oraz na dokumentach, reklamach, pieczątkach firmowych itp.
W zakresie sprzedaży i dystrybucji części firmy Bosch:
- wypłata prowizji w wysokości proporcjonalnej do wykonywanego obrotu na częściach Bosch
W zakresie obsługi funkcjonalnej:
- jednolite adresy e-mailowe
- Biuletyny Informacyjne zawierające najistotniejsze informacje związane z funkcjonowaniem sieci i jej rozwojem
- Telegramy Serwisowe z bieżącymi informacjami technicznymi
Firma Bosch oferuje rownież serwisom pomoc przy rozbudowie i wyposażeniu warsztatu oraz w rozszerzaniu działalności usługowej i pozyskiwaniu nowych klientow.
Komentarze (0)