Inne

Inne

ponad rok temu  08.12.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Integra Car 7.5.3 – do obsługi serwisów samochodowych z katalogiem wyceny

Wiele serwisów funkcjonuje na rynku z dużą liczbą stałych klientów, posiada doświadczonych fachowców, nowoczesny obiekt i zaawansowany sprzęt warsztatowy. Taki potencjał buduje się latami. Pojawia się jednak pytanie, czy jest on na pewno optymalnie wykorzystany?

Aby w pełni go wykorzystać, należy zastosować odpowiednie oprogramowanie, np. Integra Car 7, które wspomaga codzienną pracę serwisów, poprawiając znacznie ich organizację i efektywność. Najnowsza wersja zawiera dodatkowo dane do wyceny usług, karty przeglądów, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze i schematy elektryczne. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb różnej wielkości firm.

Poza oprogramowaniem dla warsztatów firma Integra zrealizowała również katalogi części dla największych polskich dystrybutorów (m.in. Auto-Partner, Inter-Team, Fota, AD Polska, Motogama, CER Motor itd.). Dzięki temu oprogramowanie dla serwisów zostało zintegrowane z ww. katalogami i umożliwia automatyczne przenoszenie danych z katalogów bez konieczności przepisywania nazw, numerów katalogowych, cen, zamienników na stosach papierowych kartek.

Mimo wielu funkcji obsługa programu jest bardzo prosta, a niskie wymagania sprzętowe pozwalają korzystać z programu na starszych komputerach. Nowy mobilny moduł zleceń umożliwia wykorzystanie tabletów, np. przez mechaników i osoby obsługujące klientów. Zakres głównych funkcji związanych z obsługą serwisu:

- katalog do szybkiej wyceny usług dla ponad 20 tys. pojazdów z graficznym wyborem podzespołów pojazdu,
- okresowe przeglądy wg producentów pojazdów, czasy eksploatacji części zamiennych, pojemności i specyfikacje dla olejów i płynów, dane regulacyjne, instrukcje naprawcze, schematy elektryczne, dane dotyczące opon itd.,
- odczyt danych z dowodów rejestracyjnych, zlecenia, terminarz i historia napraw, rozliczenia serwisantów, serwis opon,
- grafik napraw poprawiający organizację pracy serwisu.
- funkcje CRM/MMS/SMS pozwalające zwiększyć obroty serwisu (wysyłanie multimedialnych wiadomości MMS oraz SMS dotyczących okresowych napraw i wymiany eksploatacyjnych części, obsługa akcji promocyjnych, powiadamianie SMS o rozszerzeniu usług serwisu, itp.),
- współpraca z programami typu TecDoc, Bosch ESI[tronic], Autodata, Haynes PRO, TecRMI itd.
- integracja z systemem flotowym,
- raporty serwisowe, kontrola kosztów, należności i zobowiązań, integracja z systemami FK, np. Symfonia, CDN itp.,
- inne funkcje poprawiające efektywność codziennej pracy sklepów i serwisów samochodowych.

Zakres głównych funkcji związanych z obsługą sprzedaży części zamiennych:
- import faktur elektronicznych od ponad 50 dostawców (online*): Inter Cars, Fota, Auto Partner*, Inter-Team*, Motogama*, Hart, Moto-Profil, AD Polska, Auto-Land, Pol-Car, BHMD, Inter Parts, Kamoka*, Bosch*, CER Motor*, Nissan, Citroen, Gordon, Bridgestone*, Goodyear*, Pirelli*, Hyundai*, IMC SEAT itd.,
- baza 1.000.000 zamienników części zamiennych,
- integracja z katalogami zapewniająca szybkie wyszukiwanie części z informacją o cenie i dostępności towaru,
- kompleksowa obsługa magazynu (dokumenty: PZ, WZ, RW, PW, BO, MM, RI, Al), szybka i sprawna inwentaryzacja
- kontrola rotacji towarów, raporty sprzedaży, magazynowe, rozliczenia prowizji sprzedawców.

Więcej informacji:
tel. 94 348 80 12
kom. 694 488 004
www.integra.com.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony