Inne

Inne

ponad rok temu  08.10.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Nissana

Jak informuje polski oddział Nissana, wyprodukowane w Japonii samochody marki Nissan Patrol (Y61) mogą powodować zagrożenie dla ich użytkowników.

Przedsiębiorca powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach ww. marki możliwe jest wystąpienie uszkodzenia zespołu pedału przyspieszenia. Czujnik położenia w zespole pedału przyspieszenia może wysyłać niepoprawny sygnał z powodu zużycia konektora czujnika i moduł sterujący silnika (ECM) wykryje uszkodzenie czujnika. W rezultacie lampka kontrolna silnika zaświeci się, a pedał przyspieszenia nie zadziała poprawnie (przyspieszenie pojazdu nie będzie zgodne z oczekiwaniem kierowcy). W skrajnym przypadku i jednocześnie przy zbyt dużej ilości pyłu w przepustnicy, ilość powietrza wlotowego może być niewystarczająca, co może doprowadzić do zatrzymania się silnika podczas pracy na biegu jałowym.

W Polsce akcją objęte są łącznie 64 samochody marki Nissan Patrol (Y61). Przedsiębiorca skontaktuje się listownie z ich właścicielami w celu dokonania wymiany zespołu pedału przyspieszenia. Lista Autoryzowanych Stacji Obsługi Nissan dostępna jest na stronie internetowej www.nissan.pl.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o. – Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 0 801 647726; e-mail: poland@nissan-services.eu).

Tagi: UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony