Inne

Inne

ponad rok temu  11.12.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kampania serwisowa Nissana

Jak informuje polski oddział Nissana, samochody marki Nissan Navara (D40) i Pathfinder (51), wyprodukowane w Hiszpanii w okresie od 20 sierpnia do 30 września 2013 r., mogą powodować zagrożenie dla użytkowników.

Firma powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych modelach ww. samochodów mogły zostać nieprawidłowo zamontowane pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń – położenie lewej i prawej strony pasów siedzeń mogło zostać zamienione. Nieprawidłowy montaż może mieć potencjalny wpływ na parametry bezpieczeństwa biernego.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 16 samochodów marki Nissan marki Nissan Navara (D40) i Pathfinder (51). Przedsiębiorca skontaktuje się listownie z ich właścicielami w celu dokonania bezpłatnego prawidłowego montażu pasów bezpieczeństwa przednich siedzeń. Lista autoryzowanych stacji obsługi Nissan dostępna jest na stronie internetowej www.nissan.pl.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. Sp. z o.o., oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel. 0 801 647 726; e-mail: poland@nissan-services.eu).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony