Inne

Inne

ponad rok temu  01.03.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Nowe warianty wzbogacają ofertę dotychczasowych ubezpieczeń Raiffeisen Assistance CFM - Podstawowego oraz VIP – i znacząco rozszerzają zakres świadczeń dostępnych dla klientów. W przypadku awarii pojazdu, jego kradzieży lub wypadku zagwarantują one ubezpieczonemu organizację i pokrycie kosztów niezbędnej pomocy specjalisty. Oprócz podstawowych świadczeń warianty Drive i Fly zapewnią dodatkowo transport do hotelu oraz zakwaterowanie na czas naprawy pojazdu, wizytę lekarza pierwszego kontaktu, transport kierowcy i pasażerów do miejsca docelowego podróży pociągiem, autobusem bądź samolotem, a także odbiór auta po naprawie. Ponadto, jeżeli naprawa pojazdu nie może być zrealizowana w ciągu 4 godzin, wówczas klientom posiadającym pakiet Drive, Run lub Fly przysługuje samochód zastępczy na czas od 5 do 14 dni w zależności od wybranego wariantu. W przypadku kradzieży auta lub szkody całkowitej możliwość korzystania z samochodu zastępczego może być wydłużona aż do 30 dni.

Z doświadczenia Europ Assistance w obsłudze najbardziej wymagających Klientów popartego danymi wynika, że klienci posiadający firmowe floty samochodowe przy wyborze pakietów assistance zwracają szczególną uwagę na gwarancję otrzymania samochodu zastępczego na czas naprawy auta. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów przygotowaliśmy ofertę, która w razie konieczności zapewni im możliwość korzystania z pojazdu zastępczego nawet przez cały okres naprawy uszkodzonego pojazdu – mówi Joanna Nadzikiewicz, Dyrektor Handlowy Europ Assistance Polska.

W ramach pakietów Run, Drive oraz Fly tak jak we wcześniejszych wariantach (Podstawowym oraz VIP) klientom przysługuje: naprawa pojazdu na miejscu awarii oraz holowanie do jednego z sieci warsztatów naprawczych współpracujących z Raiffeisen-Leasing. Ponadto Klienci mogą liczyć na przechowanie pojazdu do 3 dni na dozorowanym, płatnym parkingu. Wszystkie warianty posiadają również bezpłatną usługę Door-to-door, która polega na możliwości zlecenia firmie assistance dodatkowych usług m.in. wykonania okresowego przeglądu samochodu, mycia i czyszczenia wnętrza pojazdu w myjni. Obejmuje ona również transport pojazdu w celu dokonania drobnych napraw takich jak: naprawa blacharsko-lakiernicza, uzupełnienie powietrza w kołach, wymiana wycieraczek, żarówek bądź bezpieczników, przegląd i czyszczenie klimatyzacji. W celu zlecenia usługi Door-to-door wystarczy zadzwonić do Centrum Alarmowego Europ Assistance Polska, które w wyznaczonym terminie wyśle kierowcę po odbiór auta, zrealizuje zlecenie oraz zwróci samochód do właściciela. 

Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje kierowcę oraz pasażerów pojazdu i obowiązuje zarówno na terenie Polski, jak i krajów europejskich. 

Grupa Europ Assistance, twórca idei assistance i założyciel tej branży na świecie, powstała w 1963 roku. Dziś jest jednym z liderów w zakresie kompleksowych usług assistance - niesienia natychmiastowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w każdym miejscu na świecie. Corocznie Grupa Europ Assistance interweniowała w ponad 11 milionach spraw, w  208 krajach na 5 kontynentach.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony