Inne

Inne

ponad rok temu  03.08.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Linia Platinum w konkursie Label Awards 2012

W konkursie wzięły udział 53 firmy z całego świata, które zgłosiły 325 etykiet najróżniejszych produktów, takich jak wina, leki czy oleje silnikowe. W tym roku do licznego grona konkurentów dołączyły nowe przedsiębiorstwa pochodzące z krajów Ameryki Łacińskiej – z Brazylii i Peru. Polska uplasowała się na czwartej pozycji pod względem liczby zgłoszonych prac (29) i na trzecim miejscu pod względem przyznanych nagród (9). 

Nagrodzona etykieta produktu PLATINUM MaxExpert XD 5W-30 została zgłoszona przez firmę Skanem Poznań, która jest odpowiedzialna za druk etykiet linii PLATINUM MaxExpert. Według sędziów „tło etykiety ciekawie kontrastuje z białymi i czerwonymi obszarami, napis czcionką reversed-out jest bardzo wyraźny i czytelny, a pasek informujący o dacie napełnienia można łatwo usunąć”.

Projekt etykiet do linii produktów PLATINUM MaxExpert został zrealizowany we współpracy z firmą Art&Craft Brand Solutions.

- Już od pierwszego, koncepcyjnego etapu tworzenia nowej linii olejów PLATINUM MaxExpert postawiliśmy na innowacyjność, zarówno pod względem technologii, jak i wizerunku produktu – mówi Dawid Niedojadło, Kierownik Działu Marketingu Operacyjnego. 

- Nasze nowe oleje to nowatorskie rozwiązanie ułatwiające Klientowi wybór odpowiedniego produktu do swojego samochodu. Dzięki unikalnej kolorystyce opakowania oraz samej etykiety oleje MaxExpert wyróżniają się na półce sklepowej wśród produktów konkurencji. Uzyskaliśmy efekt, który do tej pory zarezerwowany był dla produktów FMCG oraz kosmetyków 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony