Program pierwszego z wymienionych szkoleń przedstawia się następująco:
- rękojmia a gwarancja i niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, różnice w praktyce, dla klientów indywidualnych i firm,
- czy warsztat potrzebuje „warunków świadczenia usług”?,
- odpowiedzialność za usługę i odpowiedzialność za zastosowane części zamienne; użycie części „warsztatowych”, a tych dostarczonych przez klienta,
- odpowiedzialność za bezpłatnie zamontowane części i wykonane usługi wykonywane w okresie trwania gwarancji na samochód,
- zlecenie naprawy, faktura, inne wydruki, dokumenty warsztatowe oraz oferty handlowe jako elementy, na które może powoływać się warsztat i klient w rozwiązywaniu reklamacji oraz jako elementy zapewniające bezpieczeństwo transakcji,
- zagadnienie wydania samochodu klientowi, jeśli nie dokonał on napraw wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy,
- optymalne prowadzenie procesu załatwienia reklamacji (terminy, przedłużenie okresu gwarancji o czas spędzony w naprawie),
- pierwsza rozmowa z niezadowolonym klientem; działania zmierzające do zapewnienia materiału dowodowego w razie konfliktu, np. powołanie rzeczoznawcy, procedury dowodowe i procesowe.
Uczestniczy szkolenia otrzymają gratis książkę pt. „Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta”.
Uczestnicy drugiego szkolenia uczyć się będą przekonywania klienta, a więc perswazji. W programie:
Mechanizmy perswazji
- Wprowadzenie: teoria i praktyka wywierania wpływu;
- Jak pracuje umysł i w jaki sposób działają na niego mechanizmy perswazji?;
- Różnice wśród ludzi, czyli przekonywanie klienta nie musi być tak skomplikowane jak po innych szkoleniach.
Praktyczne zastosowanie wybranych strategii perswazji
- Jak wykorzystać właściwości umysłu i ludzkie reakcje w sprzedaży i obsłudze klienta;
- Wybrane konstrukcje językowe jako narzędzie wpływania na sposób myślenia, czyli przedefiniowanie i metafora;
- Pułapki i błędy perswazji i wywierania wpływu, czyli jak poprawnie stosować wybrane strategie.
Klient jako potencjał do wykorzystania
- Fakty, emocje, opinie, czyli jak wpływać na potrzeby klienta;
- W jaki sposób przekazywać własne opinie klientowi tak, aby zaistniały w jego świadomości?;
- Jak dopasowywać informacje do sposobu myślenia i języka klienta?
Gratis – dwie książki nt. technik sprzedaży części i usług.
Informacje i zapisy na oba szkolenia pod numerem tel. 601 175 196 lub mailowo: info@motomarketing.pl.
Komentarze (0)