Inne

Inne

ponad rok temu  28.01.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Najlepszy salon samochodowy w Polsce

Ponad 60 salonów samochodowych w całej Polsce, dealerów łącznie 21 marek, odwiedzili analitycy International Service Check. To firma zajmująca się badaniem jakości obsługi klienta. Cel jaki sobie postawili, to wskazanie najlepszych polskich salonów samochodowych.

Podczas wizyt w tych miejscach oceniali wygląd zewnętrzny salonu, wnętrza, sposób prezentacji aut i zachowania personelu.

Najwyżej oceniono wrocławski salon BMW Inchcape Motor, obok kieleckiej Toyoty i salonu Mazdy z Warszawy. Salon Inchcape otrzymał notę 100%. Najgorszy salon biorący udział w badaniu, który zajął ostatnie miejsce, otrzymał notę 49,3 proc.

Wysoka ocena BMW Inchcape jest wynikiem długoterminowej strategii brytyjskiego koncernu, który działa na 26 rynkach, reprezentując 25 marek motoryzacyjnych na świecie. W ślad za innymi rynkami, w Polsce wprowadzony został system jakości obsługi klienta (składający się m.in. z programu jazd próbnych „Wybierz Własną Drogę”), bezpłatna weryfikacja stanu bezpieczeństwa samochodu przy każdej wizycie serwisowej klienta czy usługa ,,Door to Door”, polegająca na odbiorze, naprawie i dostarczeniu samochodu pod wskazany przez adres.

- Poświęcamy wiele wysiłku w celu ujednolicenia procesu obsługi klienta w całej grupie na całym świecie. Chcemy, aby Inchcape był synonimem najwyższej obsługi klienta. Nasze działania od wielu lat są w 100% skoncentrowanie na kliencie i zapewnianiu najwyższej jakości obsługi w każdej naszej placówce

– podkreśla Marcin Słomkowski, dyrektor zarządzający Inchcape Motor Polska.

Na podstawie www.newseria.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony