Ze względu na rodzaj zużywanej energii wózki dzielą się na akumulatorowe i spalinowe. Wśród tych ostatnich silniki wysokoprężne coraz częściej ustępują miejsca bardziej „czystym” gazowym, zasilanym LPG. Przy spalaniu gazu bardzo istotna jest wysoka sprawność układów zapłonowych, zależna w głównej mierze od jakości przewodów wysokiego napięcia.
Przewody ferrytowe Sentech cieszą się więc doskonałą opinią wśród „gazowych wózkarzy”, zwłaszcza że ich producent – firma GG Profits – przygotowała specjalnie skonstruowane kable z końcówkami zakładanymi na świece.
Tak hermetyczna konstrukcja jest w tym wypadku rozwiązaniem optymalnym, ponieważ wózek widłowy pracuje często w trudnych warunkach środowiskowych.
Narażony jest na długotrwałą pracę, wysokie temperatury, zapylenie, przeciążenia i drgania wywoływane jazdą po nierównych nawierzchniach.
Przeznaczone do wózków widłowych przewody Sentech zostały przebadane laboratoryjnie pod względem konstrukcyjnym i surowcowym. Wyniki wszechstronnych testów nie budzą żadnych zastrzeżeń.
Dzięki zaawansowanej technologii, wózek widłowy, w którym zastosowano przewody zapłonowe Sentech, bez trudu przechodzi też badania techniczne Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie poprawności działania.
Jego układ zapłonowy jest kompatybilny z innymi systemami i urządzeniami zainstalowanymi w tym specyficznym pojeździe. Nie powoduje na przykład zakłóceń sygnalizacji dźwiękowej i w ogóle nie koliduje z układami elektrycznymi i elektronicznymi wózka. Nie emituje również zakłóceń elektromagnetycznych na zewnątrz.
Komentarze (0)