Firma NordGlass była głównym, platynowym sponsorem ósmej już edycji zawodów Auto Glass Technician Olympics (AGTO), które odbyły się w połowie września podczas międzynarodowych targów branżowych Auto Glass Week 2013 na Florydzie.
Firma NordGlass była również jednym z wystawców, prezentując na targach swoją ofertę dedykowaną klientom z Ameryki Północnej.
- Auto Glass Week to prestiżowe wydarzenie dla branży szyb samochodowych, które każdorazowo gromadzi specjalistów nie tylko ze Stanów Zjednoczonych – mówi Grzegorz Łajca, prezes zarządu NordGlass. - Co roku prezentowane są tu aktualne trendy związane z produkcją i montażem szyb samochodowych. Tym bardziej cieszy nas fakt, że podczas targów o tak dużej renomie mogliśmy przedstawić asortyment marki NordGlass szerokiemu gronu obecnych, jak również potencjalnych odbiorców. Sukces w Stanach Zjednoczonych zawdzięczamy zarówno rozwojowi produkcji, jak i zindywidualizowanej ofercie. Jesteśmy dumni z osiągniętych wyników, bo obecną pozycję udało się nam osiągnąć w bardzo krótkim czasie – zaledwie rok od wejścia na ten rynek.
Atrakcją targów były sponsorowane przez firmę NordGlass zmagania techników i monterów szyb samochodowych z całego świata. Konkurencje tegorocznego AGTO miały za zadanie sprawdzić profesjonalizm, doświadczenie oraz techniczne wykształcenie zawodników – najlepszych z najlepszych. Uczestnicy musieli wykazać się zarówno umiejętnie przeprowadzoną kontrolą pojazdu, prawidłowym doborem i zastosowaniem produktu, jak i poprawnym korzystaniem z narzędzi oraz dostępnych urządzeń. Jury oceniało sprawność, skuteczność, szybkość oraz bezpieczeństwo przy wymianie szyby czołowej, szyby tylnej i szyby bocznej. Nie bez znaczenia pozostawały również dbałość o czystość przy pracy, sposób obsługi klienta oraz dogłębna wiedza i umiejętność pracy w trudnych warunkach. Tegorocznym zwycięzcą, a co za tym idzie – zdobywcą tytułu „Najlepszego montażysty szyb samochodowych”, został Danny Kale z Summerville z firmy Glasspro.
Komentarze (0)