Nowa witryna powstała z myślą o podkreśleniu indywidualnej tożsamości marki Platinum oraz nowoczesnej prezentacji wielofunkcyjnego katalogu produktów z możliwością ich idealnego dobrania do pojazdu oraz wygodnego i szybkiego zakupu online. Pełną ofertę olejów silnikowych i przekładniowych oraz kosmetyków samochodowych podzielono ze względu na segment produktowy: samochody osobowe, ciężarowe, motocykle i łodzie motorowe. Nowoczesny desing, świeżość i dynamizm strony poprzez zastosowanie elementów flash sprawiają, że witryna jest nieszablonowa i przyjazna w nawigacji.
Strona zintegrowana jest z serwisami społecznościowymi Facebook i YouTube, przez co stanowi interaktywne narzędzie do obustronnej komunikacji i zachęca klientów do bezpośredniego kontaktu z marką. Wdrożone narzędzia mierzące ruch na stronie - Google Analytics, ułatwiają kontrolę i analizę podejmowanych działań marketingowych. W serwisie znajduje się również zakładka Multimedia z galerią zdjęć i materiałami wideo z kampanii reklamowych oraz z wydarzeń, które są wspierane przez markę Platinum.
Platinum w nowej odsłonie: www.platinumorlenoil.pl
Komentarze (0)