Stanowisko objął 45-letni Sylvain Vaudaine, dotychczasowy dyrektor marketingu Peugeot Citroën w Japonii.
Kariera zawodowa:
PSA – Peugeot Citroën
- 2009 – 2014 – dyrektor marketingu Peugeot Citroën, Japonia,
- 2005 – 2009 – szef strefy eksportu – Citroën – Francuskie terytoria zamorskie – Dywizja Międzynarodowa,
- 2003 – 2005 – szef Marketingu – Citroën – Dywizja Międzynarodowa, Francja,
- 2001 – 2003 – szef rozwoju sieci Citroën – Dywizja Sprzedaży, Francja.
Volkswagen Group – Francja
- 1999 – 2001 – szef strefy sprzedaży samochodów nowych – Francja Północna,
- 1997 – 1999 – szef strefy ds. części zamiennych i serwisu – Normandia i Paryż.
United Parcel Service (UPS)
- 1995 – 1997 – Key Account Manager – Roissy – Francja.
Pełniąca do tej pory funkcję dyrektora marki Peugeot w Polsce Sophie Passard podjęła wyzwanie na nowym stanowisku w dyrekcji w Paryżu.
Komentarze (0)