Inne

Inne

ponad rok temu  11.03.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nowy dyrektor marki Peugeot w Polsce

Stanowisko objął 45-letni Sylvain Vaudaine, dotychczasowy dyrektor marketingu Peugeot Citroën w Japonii.

Kariera zawodowa:

PSA – Peugeot Citroën

- 2009 – 2014 – dyrektor marketingu Peugeot Citroën, Japonia,

- 2005 – 2009 – szef strefy eksportu – Citroën – Francuskie terytoria zamorskie – Dywizja Międzynarodowa,

- 2003 – 2005 – szef Marketingu – Citroën – Dywizja Międzynarodowa, Francja,

- 2001 – 2003 – szef rozwoju sieci Citroën – Dywizja Sprzedaży, Francja.

Volkswagen Group – Francja

- 1999 – 2001 – szef strefy sprzedaży samochodów nowych – Francja Północna,

- 1997 – 1999 – szef strefy ds. części zamiennych i serwisu – Normandia i Paryż.

United Parcel Service (UPS)

- 1995 – 1997 – Key Account Manager – Roissy – Francja.

Pełniąca do tej pory funkcję dyrektora marki Peugeot w Polsce Sophie Passard podjęła wyzwanie na nowym stanowisku w dyrekcji w Paryżu.

Tagi: Peugeot, PSA,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony