Inne

Inne

ponad rok temu  22.01.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu Volvo Auto Polska

Na czele połączonych z początkiem roku działów marketingu i sprzedaży Volvo Auto Polska stanął Mariusz Nycz, odpowiedzialny dotychczas za marketing.

- Jestem w pełni świadomy czekającej mnie pracy i bardzo cieszę się, że mogę podjąć czekające mnie wezwanie – mówi Mariusz Nycz. - Wierzę, że pełna integracja działań sprzedażowych i marketingowych przełoży się na wymierne korzyści biznesowe. Zawsze uważałem, że wszelkie podejmowane przez firmę działania komunikacyjne powinny przekładać się na sprzedaż. Będę konsekwentnie realizował to założenie.

Główne zadania na najbliższy rok to realizacja celów ilościowych i jakościowych sprzedaży, dbałość o wizerunek marki oraz wprowadzenie nowego XC90, który jest jednym z najważniejszych modeli ostatnich lat dla całej grupy Volvo.

Tagi: Volvo,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony