W świetle nowej Ustawy konsumenckiej, która wchodzi w życie już 25 grudnia br., nastąpiły znaczące zmiany w odpowiedzialności serwisu naprawczego tytułem wykonania usługi.
Ustawa chroni w sposób szczególny klienta, a na serwisy kładzie większy niż dotychczas ciężar odpowiedzialności za świadczone usługi i dobór części. Niewiedza i wynikające z niej błędy w obsłudze klienta stawiają serwis na straconej pozycji w sytuacji spornej, a jak wiadomo – takich nie brakuje.
Niektórzy nowe przepisy podsumowują w ten sposób: Gdyby dziś przyszedł do ciebie klient i kazał zwrócić sobie 5 tysięcy zł, które zapłacił Tobie za naprawę, to pewnie roześmiałbyś się mu w twarz? Po 25 grudnia br. nie będzie Ci już do śmiechu...
O tym, co się właściwie zmieniło i jakie konsekwencje dla serwisów z tego wynikają, powie podczas IX Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych mec. Olgierd Porębski – ekspert, który opiniował zapisy nowej ustawy o prawach konsumenta. Wydarzenie odbędzie się 3 grudnia br. w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria (Warszawa, ul. Królewska 11).
Więcej na: www.forumubezpieczen.com
Komentarze (0)