Gdy obie jednostki - silnik elektryczny na tylnej osi i czterocylindrowy na przednich kołach - pracują razem, obliczono, że samochód osiągnie maksymalną prędkość 130 km/h, a całkowity zasięg będzie wynosił 300 km.
Silnik elektryczny może być również stosowany samodzielnie: akumulator litowo-jonowy zapewnia wtedy zasięg 55 kilometrów. Poprzez pokrętło w kokpicie umożliwiony jest wybór najbardziej korzystnej strategii działania: "eco" do elektrycznej jazdy w mieście, "4range" do niskiego zużycia i dalekiego zasięgu, jak również "4dynamic", by użyć obu sił jednostek do maksymalnego przyspieszenia.
Na wyposażeniu znalazł się również panel słoneczny, który może dostarczyć 266 Vat i może zapewnić działanie klimatyzacji, oświetlenia wewnętrznego czy działanie soundsystemu. Dzięki temu spada zużycie energii, a co za tym idzie, zmniejsza się zużycie paliwa, co znowu zwiększa zasięg pojazdu.
Komentarze (0)