Inne

Inne

ponad rok temu  04.04.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

PIM: Szkolenia dla serwisów i dealerów

Polska Izba Motoryzacji zaprasza na szkolenia: „Odpowiedzialność salonu i serwisu za wady rzeczy sprzedanej i za źle wykonaną usługę” (15 kwietnia) oraz „Jak obniżyć koszty w warsztacie?” (24 kwietnia). Oba spotkania odbędą się w Warszawie.

Co zrobić, gdy klient zgłasza reklamację usługi serwisowej lub sprzedanego mu auta? Odpowiedź na to pytanie poznają uczestnicy pierwszego z wymienionych szkoleń, które dedykowane jest serwisom i salonom dealerskim. Dowiedzą się oni:
- Jaki jest zakres odpowiedzialności dealera i warsztatu za wady rzeczy sprzedanej i wadliwie wykonaną naprawę?
- Jak obronić warsztat w postępowaniu sądowym z powództwa klienta?
- Jak poradzić sobie w konkretnych sytuacjach? Analizowane będą rzeczywiste problemy, z którymi stykają się pracownicy serwisów i salonów sprzedaży.
- Co to jest rękojmia za wady rzeczy sprzedanej i czym różni się od reklamacji?
- Co oznacza odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (tzw. gwarancja ustawowa)?
- Co w praktyce oznacza gwarancja jakości?
- Co znaczy „odpowiedzialność za wadliwie wykonaną usługę”? – rękojmia przy umowie o dzieło.

Jak i gdzie szukać oszczędności w prowadzeniu serwisu mechanicznego i/lub blacharsko-lakierniczego? Czy serwis stać na udzielanie klientom rabatów? Jak wyliczyć rabat, by zarobić? Jak zarządzać serwisem przy zbyt małym popycie na jego usługi? Jak prawidłowo wyliczyć koszty serwisu i stawkę za robociznę? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących sfery ekonomiczno-finansowej serwisu motoryzacyjnego uzyskają uczestnicy szkolenia, które odbędzie się 24 kwietnia, a na które PIM zaprasza właścicieli i osoby zarządzające serwisami w małych i średnich firmach motoryzacyjnych – tych, które rozliczają się z fiskusem w oparciu zarówno o księgi rachunkowe, jak i podatkową książkę przychodów i rozchodów. Szkolenie nie jest przeznaczone dla księgowych.

Ze szczegółami obu szkoleń można zapoznać się na stronie www.pim.pl (zakładka „Szkolenia”). Bezpośrednich informacji udziela Agnieszka Błoch: tel. 600 829 807, bloch@pim.pl.

Tagi: PIM, szkolenia,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony