Już w ponad pięciuset serwisach samochodowych i stacjach kontroli pojazdów w Polsce, można skorzystać z usług rozwiązania, które pozwala sprawnie zidentyfikować pojazd, wprowadzając bez błędów jego dane do systemu informatycznego lub błyskawicznie zidentyfikować go w istniejącej bazie danych. Działanie programu polega na dekodowaniu kodu dwuwymiarowego znajdującego się w dowodzie rejestracyjnym pojazdu i przenoszenia danych bezpośrednio do komputera. Automatyzacja działań przy obsłudze klienta odbywa się przy zastosowaniu innowacyjnej platformy AIDC opracowanej przez KCSP.
- Takie wyniki są dla nas potwierdzeniem ogromnej potrzeby instalowania czytników dokumentów wraz znaszą aplikacją podczas procesu obsługi klienta i to nie tylko w branży motoryzacyjnej – mówi Bartłomiej Gawron, prezes Zarządu KCSP S.A.
Obecnie platforma Cacadu jest wiodącym się produktem na polskim rynku w zakresie identyfikacji dokumentów, kodów 2D i automatycznego wprowadzania danych do systemów informatycznych. Z rozwiązania Cacadu Moto korzystają firmy recyklingu pojazdów samochodowych, serwisy samochodwe i stacje kontroli pojazdów, w tym zakresie KCSP współpracuje m.in. z Instytutem Transportu Samochodowego, siecią serwisów Feu Vert czy z przedsiębiorstwami komunikacji samochodowej w całej Polsce.
- W kontekście planowanego wejścia KCSP S.A. na rynek NewConnect, wysoka sprzedaż i zaufanie klientów jest bardzo dobrą prognozą dla naszych inwestorów
Komentarze (0)