Blisko 4,6 tys. wystawców z 74 krajów czekało na fachowców branży warsztatowej. Tych ostatnich ubyło w porównaniu z poprzednią edycją. Branża poczytuje to za barometr sytuacji ekonomicznej, bo też targi cieszyły się zdecydowanie większym zainteresowaniem wśród gości ze wschodniej Europy, a zwłaszcza z Rosji. Zmalało zainteresowanie mieszkańców dotkniętego kryzysem południa UE.
Największe zadowolenie spośród wystawców wyrażają niemieckie firmy. Stopień satysfakcji z obecności we Frankfurcie wzrósł do 70% (poprzednio 64%), a liczba odnotowanych kontaktów handlowych do 67% (poprzednio 63%).
Wzorem poprzednich edycji, jury złożone z 9 ekspertów branży motoryzacyjnej wyłoniło zwycięzców w 9 kategoriach najbardziej innowacyjnych produktów i rozwiązań. Wyboru dokonano spośród 117 zgłoszonych nominacji. Co ciekawe, aż połowę z nich stanowiły patenty sygnowane “Made in Germany”.
W kategorii „części” zwyciężył produkt NTN-SNR. W kategorii „systemy” wygrał produkt firmy Delphi France SAS: Delphi Telematics. Firma Prins Autogassystemen BV zwyciężyła w kategorii „tuning” (Prins Direct LiquiMax System). Koncern Volkswagen okazał się zwycięzcą w kategorii „naprawa i diagnoza” (VAS 6558A). DIY TPMS firmy Steelmate Co., Ltd nagrodzono w kategorii „akcesoria”. Robert Bosch GmbH okazał się zwycięzcą w kategorii OE Products & Services, a Alfred Kärcher GmbH & Co. KG w kategorii „myjnie samochodowe i stacje obsługi”. My Car Dealer and I – czyli innowacyjna aplikacja firmy ApplicoData GmbH otrzymała laur w kategorii “zarządzanie”. Oskara otrzymała też maszyna RFT GSP9700 Vibration Control System firmy Hunter Engineering Company.
Komentarze (0)