Wiele warsztatów dokumentuje swoją pracę i pokazuje to innym, potencjalnym Klientom fot. Bartłomiej Ryś
To właśnie dziś na łamach Warsztat.pl rozpoczynamy przełomowy cykl, którego jeszcze w branży nie było. W każdym tygodniu przedstawimy prezentację jednego, wybranego warsztatu z dowolnego zakątka Polski. Dzięki temu lepiej poznamy nie tylko samą branżę, ale i też wymagania współczesnego Klienta. Nasi Czytelnicy będą również mogli zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami, które być może są stosowane wyłącznie w pewnych regionach kraju. Jaki klucz zastosujemy do wyboru poszczególnych zakładów?
Jak słusznie zauważają eksperci, dziś współczesny klient warsztatu to coraz młodsza osoba, obyta z internetem i nowinkami technologicznymi. Gdy jego auto popsuje się, szuka on odpowiedniego mechanika przede wszystkim w internecie. Tam może nie tylko znaleźć kontakt, ale również podejrzeć przebieg innych zrealizowanych zleceń, przejrzeć opinie klientów czy rzucić okiem na komentarze. Często nie potrzebuje telefonicznie umawiać się na wizytę, bo wszystko może „załatwić” za pośrednictwem strony WWW tudzież profilu na Facebooku.
W doborze potencjalnych warsztatów do naszych prezentacji skupiliśmy się więc przede wszystkim na odnalezieniu danego warsztatu na Facebooku. Dodatkowym atutem jest przejrzysta strona WWW. Sprawdzamy również czy dany warsztat korzysta z usług reklamowych w internecie. To właśnie tam w pierwszej kolejności posłaliśmy nasze zapytania.
Każdy poniedziałek rozpoczniemy od jednej prezentacji. Zapytamy właścicieli o to, jak na przestrzeni lat zmieniła się branża motoryzacyjna, jak dziś wyglądają samochody, ich klienci i dokonywane naprawy, ile czasu trzeba poświęcić na jeden pojazd i bez jakich narzędzi dziś nie wyobrażają sobie swojej pracy. Zapytamy o ulubione marki pojazdów, preferowane marki używanych do napraw części i wreszcie zainteresujemy się innowacjami, które można znaleźć w danym zakładzie.
Już jutro, 24 października na łamach serwisu Warsztat.pl oddamy w ręce naszych Czytelników pierwszą tego typu prezentację. Jeżeli natomiast prowadzisz swój zakład, masz profil na Facebooku bądź korzystasz z innych, nowoczesnych form komunikacji z klientem i chciałbyś się tym pochwalić na łamach ogólnopolskiego portalu branżowego - napisz do nas! Czekamy na Twoje zgłoszenia pod adresem e-mail: bartlomiej.rys@warsztat.pl
Przy okazji zapraszamy na nasze kanały social media:
Komentarze (4)