Mauro Prodi został nowym Aftermarket General Managerem w firmie Sogefi. Uproszczeniu poddana została zarazem cała struktura organizacyjna grupy.
Mając za sobą pracę dla Sogefi w centralach firmy w Hiszpanii i Francji, Mauro Prodi ma bogate doświadczenie we wszystkich aspektach działalności związanej z filtrami montowanymi zarówno jako wyposażenie oryginalne (OE), jak i dystrybuowanymi na rynku wtórnym.
Prodi będzie istotnym członkiem zespołu wdrażającego nowe strategie rozwoju działalności Sogefi pod przewodnictwem Laurenta Hebenstreita, powołanego w czerwcu tego roku na stanowisko Chief Executive Officera.
Mauro Prodi dołączył do spółki w 1991 roku jako Group Managing Accounting Director we Włoszech i od tego czasu pełnił funkcję Chief Executive pięciu spółek zależnych Grupy prowadzących działalność w Hiszpanii, a ostatnio pracował jako General Manager Europe Pionu Systemów Silnikowych na Europę.
Dodajmy, że od 1 października nowa, uproszczona struktura organizacyjna przyporządkowuje każdy element działalności Grupy Sogefi jednej z trzech jednostek organizacyjnych: elementy zawieszenia (Suspension Components), powietrze i chłodzenie (Air & Cooling) oraz filtracja (Filtration). Celem tej zmiany jest stworzenie w całej Grupie lżejszej, prostszej i skuteczniejszej struktury, rozwijanie konkurencyjności w zakresie jakości, cen i innowacyjności.
Mając na uwadze komplementarny charakter obszarów działania Sogefi, czyli wyposażenia oryginalnego i części zamiennych, w przyszłości będą one współpracować razem w ramach nadrzędnej jednostki – Filtracja. Pozwoli to jeszcze bardziej zacieśnić dotychczasową współpracę pomiędzy centrami badawczo-rozwojowymi firmy, a zakładami produkcyjnymi, które na tych samych liniach opracowują i produkują filtry stanowiące wyposażenie oryginalne (OEM, OES) i części zamienne (IAM). Klientom ryku części zamiennych taka integracja ułatwi wdrożenie projektów mających na celu usprawnienie dotychczasowych usług, logistyki i optymalizację procesów magazynowania.
Komentarze (0)