- Jak konkurować na polskim rynku samochodowych części zamiennych? Strategie sprzedaży części (2 dni: 12-13 kwietnia)
- Rentowność warsztatu samochodowego: koszt roboczogodziny, próg rentowności (10 maja)
- Marketing warsztatu samochodowego. Jak prowadzić skuteczniejszy marketing serwisowy? (11 maja)
- Promocje sprzedaży w serwisach i działach części zamiennych: czy chcesz poprawić skuteczność i efektywność Twoich akcji promocyjnych? (24 maja)
- A jak Ty sobie radzisz z przekonywaniem klientów? Tworzenie skutecznego komunikatu o charakterze perswazyjnym w firmie motoryzacyjnej: telefon, list, rozmowa (25 maja)
- Prawa firmy motoryzacyjnej i klienta we wzajemnych relacjach (sprzedaż usług i części). Czy chcesz wiedzieć, jak lepiej chronić swoje prawa i co może klient? (7 czerwca)
- Rekrutacja. Czy możesz skuteczniej pozyskać najlepszego pracownika do firmy? (8 czerwca)
- Rentowność warsztatu samochodowego dla blacharzy-lakierników: koszt roboczogodziny, próg rentowności (9 czerwca)
Korzyścią z uczestnictwa w szkoleniach jest perspektywa lepszego zarządzania firmą dzięki specjalistycznej wiedzy tylko dla branży motoryzacyjnej. Dla firm, które zdecydują się na udział w dwu różnych szkoleniach, obowiązują atrakcyjne promocje. Można również zdobyć bezpłatny udział w szkoleniu. Dodatkowo, dla Czytelników portalu Warsztat.pl: dodatkowy rabat 10% na szkolenie ze strategii sprzedaży części w kwietniu oraz dla warsztatów blacharsko-lakierniczych na szkolenie z rentowności w czerwcu (należy poinformować o tym przy zapisie; rabat łączy się z innymi promocjami).
Więcej informacji na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.
Komentarze (0)