Firma Motomarketing.pl zaprasza do udziału w szkoleniu prawnym dla serwisów samochodowych i innych firm usługowo-handlowych związanych z motoryzacją. Spotkanie odbędzie się 30 września w okolicach Warszawy.
Pod koniec ubiegłego roku zmieniły się przepisy związane z odpowiedzialnością za wykonywaną usługę i sprzedawany towar, ale jednocześnie obowiązują poprzednie regulacje dla transakcji zawartych przed końcem grudnia 2014 r. Dlatego zapraszamy firmy motoryzacyjne na szkolenie otwarte, podczas którego będzie można dowiedzieć się m.in. o rękojmi i gwarancji, odpowiedzialności za usługę i za zastosowane części zamienne, o różnorakiej roli zlecenia naprawy, faktury i innych dokumentów warsztatowych, a także o zagadnieniu wydania samochodu klientowi, jeśli nie dokonał on napraw wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy. Poruszymy temat pierwszej rozmowy z niezadowolonym klientem i postępowania przy reklamacji, jak również kwestię wprowadzenia warunków świadczenia usług.
Więcej na: www.motomarketing.pl
Kontakt:
info@motomarketing.pl
tel. 601 175 196.
Komentarze (0)