Inne

Inne

ponad rok temu  19.07.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Motor Service Group jest globalnym działem sprzedaży Grupy Kolbenschmidt Pierburg, jednego z najważniejszych niezależnych dostawców komponentów silników na rynek aftermarket, w której skład wchodzą marki KOLBENSCHMIDT, PIERBURG i TRW Engine Components. 

Celem umowy jest umożliwienie wspólnym klientom obu firm, czyli warsztatom samochodowym, skutecznej pracy w czasach wciąż rosnącej złożoności nowoczesnych pojazdów. Z jednej strony mechanik będzie mógł korzystać z dwudziestoletniego doświadczenia i wiedzy firmy TEXA w sektorze diagnostyki elektroniki pojazdów, popartej szerokim pokryciem marek i modeli pojazdów, połączonych z tradycyjną solidnością i przewagą technologiczną swoich urządzeń. Jednocześnie będzie mógł, po aktywacji odpowiedniej funkcji, uzyskać dostęp do bogatego katalogu części zamiennych takiego lidera automotive jak MS Motor Service International, gdzie znajdzie ponadto informacje techniczne, wskazówki i przydatne porady dotyczące montażu poszczególnych komponentów. Korzystanie z połączonych kompetencji obu firm pozwoli na zdiagnozowanie i wymianę uszkodzonej części przy pierwszej próbie, redukując straty klienta spowodowane postojem samochodu.

- Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z MSI - mówi Elvis Colla, Dyrektor Marketingu & Sprzedaży TEXA.

- Misją TEXA jest maksymalne ułatwienie pracy mechaników we wszystkich fazach naprawy. Nieprzypadkowo nasze oprogramowanie IDC4 zawiera niezrównane ilości informacji i funkcji pomocniczych, takich jak na przykład unikatowy i rewolucyjny system „Rozwiązywanie problemów” wspierany przez Google Search Appliance. Oferowanie naszym klientom możliwości bezpośredniego dostępu do katalogów części zamiennych i porad dostarczanych przez naszych wiarygodnych i cennych partnerów jak MSI, jest kolejnym ważnym krokiem w wypełnianiu naszej misji

.

Dzięki oprogramowaniu TEXA IDC4 można po zidentyfikowaniu wadliwego elementu, wejść, przy pomocy jednego kliknięcia do katalogu MSI i wybrać odpowiedni kod, co pozwala wykonać pełną naprawę, bez ryzyka błędów i niepewności. Urządzenie, jeśli podłączone do Internetu, może pobrać aktualizacje w czasie rzeczywistym, zapewniając użytkownikom najnowsze informacje na temat nowych modeli i części zamiennych.

- Współpraca ta przyniesie wiele korzyści zarówno klientom TEXA, jak i klientom Motor Service International – wyjaśnia Oliver Schilling, Corporate Account Manager TEXA. - Precyzyjne informacje diagnostyczne dostarczone przez TEXA wraz ze wskazówkami na temat części zamiennych dostarczanych przez MSI, pozwolą warsztatom zaoszczędzić czas i pieniądze. Usługa ta będzie miała zasadnicze znaczenie dla działalności warsztatów samochodowych w przyszłości.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony