Inne

Inne

ponad rok temu  06.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Nissana

Polski oddział Nissana powiadomił prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Nissan Tiida (C11), wyprodukowane w Meksyku od 13.11.2007 r. do 08.01.2014 r., mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Jak informuje firma, w ww. modelu może dochodzić do pogorszenia gęstości ładunku uruchamiającego urządzenie napełniania Takata SDI (bezdymne urządzenie napełniania poduszki kierowcy). W przypadku uruchomienia poduszki powietrznej kierowcy wewnętrzne ciśnienie urządzenia napełniania może powiększyć się ponad przewidzianą normę i spowodować rozerwanie obudowy urządzenia napełniania poduszki powietrznej kierowcy. Tym samym odłamki obudowy mogą spowodować obrażenia pasażerów lub kierowcy.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 2 852 pojazdy. Przedsiębiorca zadeklarował, że od maja br. w porządku chronologicznym (wiek auta) kontaktować się będzie z właścicielami potencjalnie zagrożonych samochodów i wymieniać urządzenia napełniania poduszki powietrznej kierowcy na część działającą poprawnie.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Nissan Sales CEE Kft. Sp z o.o. – oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, tel. 801 647 726, e-mail: poland@nissan-services.eu).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony