Inne

Inne

ponad rok temu  02.12.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

UOKiK: Kampania serwisowa Suzuki

Jak informuje Suzuki Motor Poland Sp. z o.o., niektóre samochody marki Suzuki Wagon R+, wyprodukowane między 21.12.2001 r. a 31.10.2003 r. na Węgrzech, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

Firma powiadomiła prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w ww. samochodach może niewłaściwie zadziałać układ poduszek powietrznych. W przypadku zderzenia czołowego, w ściśle określonych warunkach, jedna z poduszek może nie aktywować się. Może to być spowodowane niewłaściwym dobraniem współpracujących ze sobą elementów układu poduszek powietrznych w fazie produkcji.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 586 pojazdów. W związku z zaistniałą sytuacją producent zdecydował się ogłosić kampanię serwisową, podczas której zostanie sprawdzona specyfikacja znajdujących się w pojeździe elementów układu poduszek powietrznych i – w razie potrzeby – dokonana wymiana jednej z wiązek elektrycznych wchodzącej w skład tego układu. Właściciele samochodów objętych akcją zostaną powiadomi listownie o konieczności skontaktowania się z autoryzowaną stacją obsługi.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Dział Serwisu Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Połczyńska 10, 01-378 Warszawa; tel. 22 32 94 137).

Tagi: Suzuki, UOKiK,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony