Coraz więcej firm dealerskich i motoryzacyjnych korzysta z uruchomionej kilka lat temu platformy PareX, wprowadzonej na polski rynek przez firmę Vector Polska.
W magazynach warsztatów i salonów samochodowych gromadzą się zapasy części i akcesoriów, które nie sprzedają się miesiącami, a czasem nawet latami. Abonament PareX pozwala opublikować ofertę części z martwego lub uśpionego stoku innym firmom z danej sieci dealerskiej lub w obrębie grupy firm. W ten sposób zapasy magazynowe znajdują odbiorcę, a magazyny uwalniają się od zalegających części. Oczywiście działa to również w drugą stronę – za pośrednictwem PareX możemy znaleźć interesujące nas części, także te trudno dostępne.
Transakcje w ramach platformy PareX nie są objęte opłatą prowizyjną, wystarczy niewielka i stała opłata abonamentowa. Wyszukiwanie części zamiennych można ograniczyć do terytorium Polski lub poszerzyć na Europę lub cały świat bez dopłat.
Aby przetestować platformę PareX, wystarczy skorzystać z bezpłatnego, 2-miesięcznego abonamentu, który oferuje Vector Polska. Pomoc techniczna w czasie trwania umowy abonamentowej i szkolenia dla pracowników obsługujących platformę PareX są bezpłatne.
Komentarze (0)