Interesy pomiędzy warsztatem, a towarzystwem ubezpieczeniowym spotykają się w momencie likwidacji szkody komunikacyjnej klienta. To właśnie klient, decydując się na danego ubezpieczyciela, wybiera sposób, a także jakość naprawy – często nie zdając sobie z tego sprawy aż do momentu powstania szkody.
Podczas gdy dla klienta szkoda zostaje załatwiona po odbiorze samochodu z naprawy, dla serwisu wcale nie musi oznaczać to końca sprawy. Dlatego relacje między serwisami, a towarzystwami ubezpieczeniowymi nie są postrzegane przez te podmioty pozytywnie. Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych, Polska Izba Motoryzacji od sześciu lat realizuje badanie, którego wyniki stanowią ocenę współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód, a także i samej sprzedaży ubezpieczeń (opcja dodatkowa dla dealerów samochodów).
PIM zachęca wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko-lakiernicze do wzięcia udziału w badaniu. Można tego dokonać poprzez wypełnienie specjalnej ankiety, która dostępna jest również na stronie: http://moje-ankiety.pl/respond-28960.html
Wyniki badania zaprezentowane zostaną podczas bankietu Międzynarodowej Konferencji Motoryzacyjnej, która odbędzie się w listopadzie br. w Warszawie.
Więcej na: www.konwencjadealerow.pl
Komentarze (0)