Prowadzone będą na zasadzie franczyzowej, czyli współpracy z koncernem w oparciu o system zapewniający wszechstronne wsparcie w rozwoju biznesu i prawo do wykorzystania logo sieci i znaków towarowych. Do końca 2011 roku w naszym kraju zostanie otwartych kolejnych pięć serwisów BestDrive. Utworzona w 2006 roku marka widnieje aktualnie na ponad 260 serwisach na całym świecie, m.in. w Czechach, Hiszpanii, Malezji, Australii, Chinach. W 2012 roku BestDrive uruchomi swoje punkty także we Włoszech, Szwecji, RPA, Tajlandii i na Tajwanie.
W serwisach BestDrive, obok usług z zakresu: opon, diagnostyki, elektryki, hamulców, klimatyzacji i układu jezdnego, można dokonywać także okresowych, pogwarancyjnych przeglądów samochodów. Każda taka wizyta jest odnotowywana w specjalnych firmowych książkach serwisowych, stanowiących dobrą wizytówkę auta przy jego sprzedaży.
Komentarze (0)