Inne

Inne

ponad rok temu  14.12.2016, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 1 minuta

Zamienione pasy w Infinity - akcja serwisowa

IP Sp. z o.o. powiadomiła szefa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modeli Infiniti Q30 i QX30 może występować wada pasów bezpieczeństwa.

Sygnalizowany problem może dotyczyć egzemplarzy modeli Q30 i QX30 wyprodukowanych w okresie 1 marca 2015 r. - 26 kwietnia 2016 r. w Wielkiej Brytanii. Jak wskazano mogły w nich zostać nieprawidłowo zamontowane przednie pasy bezpieczeństwa. Problem polega na zamontowaniu pasa prawego po lewej stronie lub na odwrót. Może to spowodować nieprawidłowy kąt działania górnego kotwienia pasa, powodując jego utrudnione zapinanie lub spowolnienie prędkości zwijania po  odpięciu. W ekstremalnych przypadkach pas może nie utrzymywać osoby siedzącej na przednim fotelu w prawidłowy sposób.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 428 pojazdów. Przedsiębiorca zadeklarował, że ich właściciele zostaną poinformowani o akcji serwisowej a naprawa będzie realizowana nieodpłatnie. 

źródło: UOKiK

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony