Jakość połączeń elektrycznych we wtryskiwaczu Common Rail, wlotowego zaworu dozującego (IMV), czujnika wysokiego ciśnienia lub zaworu wysokiego ciśnienia jest żywotną kwestią dla wydajności systemu. Podczas każdej interwencji najważniejsze jest, aby się upewnić, że złącze elektryczne, przewód i uszczelki są w doskonałym stanie po wymianie. Jeśli jakaś część okablowania jest wadliwa, spowoduje to uszkodzenia poprzez wibracje, utlenianie lub niewłaściwe złącze.
Wymiana okablowania silnika Common Rail jest kosztowna. Nowe okablowanie to koszt w przybliżeniu 400 euro + koszty robocizny. Te proste zestawy oferują mechanikowi w warsztacie i właścicielowi pojazdu oszczędne rozwiązanie, które zajmuje tylko od 15-30 minut naprawy.
Nowa linia pokrywa ponad 70% złączy okablowania silników dla zastosowań Delphi, Bosch i Continental. Bardzo ważne jest, aby nie mieszać złącz różnokolorowych, dlatego są dostępne piny ocynkowane, srebrne i złote.
Cechy i zalety:
- Oszczędne rozwiązanie
- Szybka i łatwa wymiana typowych złącz elektrycznych dla:
a.) Pomp CR, IMV & czujnika temperatury paliwa
b.) Wtryskiwaczy CR
c.) HPV & HPS na szynach
d.) Innych czujników i serwomotorów
- Zapakowane w wygodny zestaw, który zawiera wszystkie wymagane komponenty do przeprowadzenia naprawy:
a.) zespół złącza elektrycznego z uniwersalnym kodowaniem
b.) 30 cm 2 lub 3 skręconych przewodów
c.) 2 lub 3 tuleje lutownicze
- Różne typy pinów złote, srebrne & ocynkowane, aby pasowały do oryginalnego wyposażenia.
Całość oferty będzie dostępna od czerwca 2010 roku.
Więcej:
Dariusz Jachymek
tel kom. 697 99 33 53
J.R. Motor Services G.B. Sp. z o.o. "Czesci samochodowe i narzedzia"
Ceny.[img_full]7014|7156[/img_full]
Zastosowania i numery części naprawczych.
[img_full]7014|7157[/img_full]
Komentarze (0)