Ma 38 lat, jest żonaty i ma jedną córkę. Posiada szeroką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży, finansów oraz zarządzania, posługuje się kilkoma językami obcymi.
Marek Kisz rozpoczął karierę zawodową w Fiat Auto Poland we wrześniu 1997 r. w Dyrekcji Handlowej Spółki, dołączając do zespołu handlowców. Następnie, w latach 1999 – 2003 pracował w obszarze analiz marketingowych. Do działu Samochodów Dostawczych dołączył w marcu 2003 r., a w czerwcu tego samego roku objął stanowisko szefa działu Samochodów Dostawczych, kierując zarówno działalnością marketingową, jak i handlową, ponosząc odpowiedzialność za wynik ekonomiczny tej marki na rynku polskim.
W roku 2006 powierzono mu odpowiedzialność za dział Marketingu Fiata i Lancia. Rok później w strukturach handlowych powstał dział Brand Marketing Comunication, który pod kierownictwem Marka Kisza realizował działania z zakresu komunikacji marketingowej dla wszystkich marek grupy Fiata obecnych na rynku polskim. Od roku 2009 r. pełnił równocześnie rolę dyrektora sprzedaży.
W marcu ubiegłego roku Marek Kisz objął w Pradze stanowisko dyrektora zarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing, sprzedaż i po-sprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim.
Od stycznia br. Marek Kisz obejmuje stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując tym samym Wojciecha Masalskiego, który zdecydował się opuścić firmę.
Komentarze (0)