Pojazdy użytkowe

Warto wiedzieć

10 miesięcy temu  26.01.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowa siedziba serwisu Scania w Tomaszowie Mazowieckim

Serwis Scania w Tomaszowie Mazowieckim został przeniesiony i jest dostępny dla klientów w nowym budynku. Zmiana lokalizacji pozwala na obsługę większej liczby pojazdów w tym samym czasie.

Właścicielem placówki jest firma Scan-Partner Sp. z o.o. Ten autoryzowany diler marki Scania działa od 1995 roku głównie na terenie województwa łódzkiego. Poza Tomaszowem Mazowieckim, placówki firmy mieszczą się w Rzgowie (siedziba firmy), Sieradzu i w Łowiczu.

Nowoczesny obiekt serwisowy w Tomaszowie Mazowieckim znajduje się przy trasie S8 i jest wyposażony w trzy pełnowymiarowe, przejezdne stanowiska o długości 30 m. Całkowita powierzchnia budynku to ok. 1 000 m2, w tym ponad połowę zajmuje obszar hali serwisowej. Powierzchnia placu manewrowego i miejsc parkingowych wynosi w sumie 5 000 m2, co pozwala na dalszą rozbudowę obiektu o kolejne stanowiska serwisowe w przyszłości. Serwis świadczy pełen zakres usług serwisowych, przeglądy, naprawy pojazdów ciężarowych i autobusów oraz naczep, a także naprawy powypadkowe oraz kalibrację tachografów cyfrowych.

– Nowa lokalizacja to przede wszystkim zwiększenie przepustowości i efektywności pracy serwisu. Obecnie możemy obsługiwać większą liczbę pojazdów w tym samym czasie, co pozwala na ich szybszy powrót na drogę. Większa przestrzeń pozwala też na lepszą organizację stanowisk pracy, co również zwiększa efektywność napraw. Wszystko służy podniesieniu jakości obsługi i zadowolenia klientów – komentuje Rafał Granosik, członek Zarządu Scan-Partner Sp. z o.o.

Zespół serwisu tworzy 7 mechaników oraz 3 osoby w BOK. Firma jest w trakcie rekrutacji handlowca serwisowego. Docelowo, załoga ma powiększyć się o dodatkowego mechanika, a serwis będzie dostępny w systemie dwuzmianowym. Kierownikiem serwisu pozostaje Tomasz Walczak, który jest związany ze Scan-Partner od 27 lat.

– Nowy obiekt zwiększa również komfort pracy naszego zespołu, co także wpływa pozytywnie na jakość świadczonych usług. Przede wszystkim jednak jesteśmy obecnie lepiej przygotowani do obsługi rosnącej liczby pojazdów we flotach klientów. Elastyczność obsługi pozwoli na utrzymanie wysokiego standardu obsługi nawet w okresach zwiększonego zapotrzebowania – dodaje Rafał Granosik.

Fot. Scania

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony