Scania poszerza gamę silników Euro 6. Do oferty dołącza nowa wersja 13-litrowego silnika o mocy 450 KM.
Jednostka wykorzystuje do oczyszczania spalin tylko układ SCR, co docenią wszyscy, którym zależy na jak najniższym zużyciu paliwa.
- Sukces naszego 13-litrowego silnika o mocy 410 KM wyposażonego tylko w SCR zachęcił nas, aby pójść o krok dalej w stronę uproszczenia konstrukcji i obniżenia spalania – mówi Joel Granath, wiceprezes ds. zarządzania produktem w Scania Trucks. - Nasi klienci mają teraz do wyboru 18 silników Euro 6. Stwarza im to unikalną możliwość dobrania optymalnego źródła napędu do każdego zastosowania i warunków jazdy.
Inżynierom Scanii udało się rozwiązań łamigłówkę, jaką było zastosowanie wyłącznie SCR w silniku o tak wysokim poziomie mocy. Klienci mają teraz większą swobodę wyboru i mogą skorzystać z prostszego rozwiązania. Nowy silnik typu DC13 147 nie wymaga ani turbosprężarki o zmiennej geometrii, ani systemu recyrkulacji spalin EGR.
Komentarze (0)