Textar wprowadza do oferty produkty przeznaczone do wybranych modeli pojazdów użytkowych Mercedesa, Grupy PSA i Volkswagena.
Trzecia generacja Mercedesa Sprintera (W907/W910) zadebiutowała na rynku w drugiej połowie 2018 roku. Textar jako pierwszy wprowadza do niej tarcze hamulcowe PRO o średnicy 298 mm i grubości warstwy ciernej 18 mm (nr ref. 92301003). Są przeznaczone na tylną oś w wersjach z nadwoziem bus, furgon, skrzyniowym i do zabudowy o ładowności od 3 do 5 ton napędzanych silnikiem wysokoprężnym CDI.
Także Grupa PSA przedstawiła kolejną generację modeli Citroen Berlingo, Opel Combo i Peugeot Partner. Textar oferuje do nich komplet klocków i tarcz hamulcowych.
Na przednią oś dostępne są dwa rodzaje klocków wyposażonych w innowacyjną podkładkę tłumiącą drgania Q+. Referencja nr 2589501 składa się z dwóch par klocków o wymiarach 148 x 63,2 x 18,5 mm i 148 x 58,1 x 18,5 mm, dwóch śrub mocujących oraz zestawu po osiem sprężynek prowadzących i ślizgowych. Pasuje ona do samochodów bez czujnika zużycia warstwy ciernej.
Natomiast referencja nr 2281301 przeznaczona jest do modeli wyposażonych w czujnik zużycia klocków. Składa się ona z dwóch par klocków o wymiarach 155,3 x 71 x 17,1 mm.
Na tylną oś tych samochodów Textar oferuje jeden zestaw klocków, także wyposażonych w podkładkę Q+. Pod numerem katalogowym 2583901 znajdują się dwie pary o wymiarach 99,1 x 50 x 17,5 mm i 99,1 x 53,4 x 17,5 mm, dwie śruby mocujące oraz cztery sprężynki ślizgowe i osiem prowadzących.
Ostatnia z nowych pozycji Textar to klocki hamulcowe Q+ do kampera zbudowanego na bazie Volkswagena Grand California z roku modelowego 2019. Zestaw na przednią oś (nr ref. 2214701) składa się z identycznych elementów o wymiarach 163,6 x 67 x 21,1 mm, śrub mocujących oraz podkładek ślizgowych i prowadzących. Klocki na tył (nr ref. 2217801) mają wymiar 177,7 x 70,7 x 21,4 mm. Opakowanie zawiera także komplet niezbędnych przy wymianie elementów mocujących.
Komentarze (0)