W Polsce jest zarejestrowanych ok 28,6 mln samochodów. Coraz większa liczba właścicieli pojazdów zaczyna dbać o swoje auta. Na tę tendencje zareagował rynek. Jak grzyby po deszczu powstają studia autodetalingowe. Niestety wzrost ilościowy nie zawsze idzie w parze z jakością oferowanych usług.
Wiele firm dość szybko znika z rynku. Ich miejsce zajmują kolejne podmioty.
Z roku na rok rośnie liczba pojazdów. Równie istotne znaczenie ma fakt, że ich użytkownicy coraz częściej pielęgnują swoje samochody. Zazwyczaj są to wizyty w myjniach. Wspomnianą tendencję potwierdza m.in. badanie opinii przeprowadzonej wśród klientów AAA AUTO. Analiza jego wyników dowodzi m.in., że prawie 90% ankietowanych zadeklarowało odwiedzanie myjni samochodowej co najmniej raz w miesiącu.
Użytkownicy samochodów w Polsce coraz częściej zwracają uwagę na wygląd pojazdów, z których korzystają - stwierdza Michał Zaborowski, dyrektor zarządzający Gtechniq Polska. - Zazwyczaj przekłada się to na wizyty w myjniach. Część kierowców idzie krok dalej, pojawia się w salonach auto detailingowych. Z roku na rok obserwujemy nasilenie tej tendencji. Sprzyja jej m.in. wzrost zamożności naszego społeczeństwa. Widomym tego przejawem jest coraz większa ilość kupowanych samochody z segmentu premium. Z oczywistych względów pozytywnie wpływa to na rozwój branży auto detailingowej.
Gtechniq Polska rozbudowuje ogólnopolską sieć Autoryzowanych Instalatarów. We wrześniu tego roku otwarto przedstawicielstwo w Białymstoku. W sierpniu w Częstochowie. Aktualnie Gtechniq Polska ma 34 autoryzowane przedstawicielstwa. Wiele wskazuje, że do końca tego roku pojawią się kolejne. Wraz z rozbudową sieci Autoryzowanych Instalatorów firma wprowadza na rynek nowości produktowe. Jedną z nich jest powłoka ceramiczna Crystal Serum Ultra. Gtechniq Polska jest przedstawicielem w naszym kraju firmy Gtechniq, globalnego lidera w tworzeniu powłok ochronnych.
Rozwijając ogólnopolską sieć Autoryzowanych Instalatorów stosujemy szereg kryteriów, w trakcie naboru naszych partnerów - mówi Michał Zaborowski, dyrektor zarządzający Gtechniq Polska - Punktem wyjścia do nawiązania wstępnych rozmów jest kilkuletnie doświadczenie w branży auto detailingowej. Później przychodzi czas na wieloetapowe szkolenia. Ich uczestnicy poznają nie tylko metody aplikowania powłok. Przyswajają także najwyższe standardy obsługi klienta, które później stosują w codziennej pracy. Chcielibyśmy, aby osoby korzystające ze wsparcia naszych Autoryzowanych Instalatorów miały świadomość, że trafiły do wyjątkowych miejsc. Misją ludzi tam pracujących jest oferowanie usług na najwyższym poziomie, na każdym etapie ich realizacji. To najistotniejszy priorytet naszej działalności, w branży auto detailingowej w Polsce. Działania, które podjęliśmy przynoszą wymierne efekty. Świadczy o tym rozwój ogólnopolskiej sieci Autoryzowanych Instalatorów.
Komentarze (0)