Czy z punktu widzenia warsztatu warto ogłaszać się na portalach dla kierowców, informujących o działalności konkretnych warsztatów samochodowych? Tego typu miejsc w polskim internecie jest kilka. Kierowcy znajdą tam informacje m.in. o zakresie usług, godzinach otwarcia, cenach, ale jest też miejsce na opinie klientów. Portale te działają różnie - są darmowe lub za opłatą.
Temat ten pojawił się w dyskusjach właścicieli warsztatów w naszej grupie na Facebooku - Warsztatowcy (Warsztat.pl).
- Jestem na płatnym portalu od trzech miesięcy. Mam 8 opinii od stałych klientów, którzy do mnie i tak jeździli. Zero klientów z portalu - zdradza jeden z rozmówców.
- Dobry mechanik nie potrzebuje żadnej reklamy i tak jest w każdym fachu, że dobry, poczciwy i rzetelny fachowiec daje radę i wystarczy mu poczta pantoflowa - dodaje kolejny.
Część użytkowników zwraca uwagę na szczegóły podpisywanych umów. Czasami jest to abonament, ale w niektórych sytuacjach właściciele takich portali pobierają opłaty za pośrednictwo w umawianiu klientów. Nie we wszystkich portalach tego typu warsztaty są pozycjonowane wg opinii klientów, a - zdaniem kolejnego czytelnika - tylko taka sytuacja "ma sens". Co ciekawe, właściciele warsztatów nie ukrywają też, że dostają od anonimowych internautów oferty na płatne wpisy na tego typu portalach z bardzo pozytywnymi opiniami o warsztacie.
A jakie Ty masz zdanie na ten temat? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach poniżej oraz na naszym Facebooku.
Komentarze (2)