Jeszcze nie tak dawno wszechobecnie promowana platforma Shopee (te reklamy w radiu i telewizji), dziś zapowiada zakończenie działalności. To na pewno duże zaskoczenie, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę widoczne inwestycje w rozpoznawalność marki. Warto dodać, że w 2022 roku aplikacja Shopee była najczęściej pobieraną aplikacją w Polsce z ponad 7 mln pobrań na urządzenia z systemami iOS i Android.
Platforma nie podaje powodów, a informuje jedynie o zakończeniu działalności w Polsce 13 stycznia. Gorące oferty, najlepsze ceny, gwarancja najniższej ceny - to tylko kilka z promowanych przez Shopee w Polsce haseł reklamowych. W ofercie nie brakowało oczywiście części zamiennych do samochodów.
Z rynku internetowego ubywa więc pozornie duży gracz, choć przyznać trzeba, że długo tu nie zabawił. Znaczącego wpływu na motoryzacyjny e-commerce w tym czasie raczej nie miał.
Shopee to singapurskie przedsiębiorstwo działające w branży e-handlu.
Komentarze (1)