Kolejne firmy z branży motoryzacyjnej informują w komunikatach prasowych o wsparciu dla warsztatów motoryzacyjnych. Dziś informacje tej treści otrzymaliśmy od Liqui Moly i STAG.
Liqui Moly Polska uruchomiła drugą edycję wsparcia warsztatów. W pierwszej kolejności, spółka przekazała zestaw do dezynfekcji warsztatom, które świadczą usługę door to door. Teraz Liqui Moly przeznacza kolejne wsparcie dla serwisów z sieci Liqui Moly Pro Line Serwis, jak i innych niezrzeszonych warsztatów. Aby otrzymać zestaw należy wypełnić stosowny formularz na https://liqui-moly.pl/odbierz-swoj-pakiet/. Uwaga - liczba pakietów jest ograniczona.
Firma AC S.A., właściciel marki STAG, przygotowała specjalny pakiet pomocowy dla warsztatów współpracujących i montujących instalacje STAG. Materiały ochrony osobistej, materiały marketingowe i rekomendacje oraz eksperckie konsultacje online mogą okazać się pomocne w działalności podczas pandemii. Równolegle powstały materiały informacyjne i reklamowe, które warsztaty mogą wykorzystać w komunikacji z klientami. Plakaty, grafiki oraz film dostosowano do wykorzystania w formie drukowanej i elektronicznej na stronach internetowych warsztatów i w mediach społecznościowych. Materiały są dostępne do pobrania na www.ac.com.pl.
Komentarze (0)