Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

6 miesięcy temu  30.04.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Iveco X-Way staje się jeszcze bardziej gotowy do zadań dzięki wprowadzeniu nowego programu budowy nadwozi Driveawa

Klienci korzystający z programu Driveaway mają do wyboru dostępne zapasy wywrotek Iveco i chwytaków do wywrotek, dostępne na podwoziu X-Way 8×4, z nadwoziami zbudowanymi przez wiodącego producenta wywrotek, firmę Thompsons UK.

Wywrotki będą miały jednowarstwowe nadwozie Loadmasterlite z przodem do podnoszenia, automatyczną blokadę tylnego zamka sterowaną powietrzem oraz czujniki obciążenia, podczas gdy wywrotka z chwytakiem jest wyposażona w dźwig Epsilon M125 Classic z dwuwarstwowym nadwoziem Loadmaster oraz automatyczną blokadę tylnego zamka sterowaną powietrzem. Nadwozia można malować na kolory klienta lub wykończyć na czarno, zgodnie ze standardem.

W ramach programu Driveaway dostępne są dwie wersje silników - Cursor 11 o mocy 420 KM napędzający wywrotkę lub silnik Cursor 11 o wyższej mocy 460 KM montowany w modelu wywrotki. Oba pojazdy X-Way o masie całkowitej 32 000 kg oferują doskonałe zdolności ładunkowe. W zależności od ich końcowej specyfikacji wywrotka zapewnia ładowność około 18 700 kg, a wywrotka z chwytakiem około 16 500 kg.

Wiele podwozi wywrotek X-Way 8×4 w konfiguracji terenowej jest już dostępnych w magazynie fabryki Thompsons w Dover, a zamówienia dealerskie wymagają tylko kilku tygodni, zamiast miesięcy, zanim zostaną zbudowane i dostarczone klientom.

Operatorzy mogą określić opcje pojazdu, takie jak większe lub mniejsze zbiorniki paliwa i felgi aluminiowe. Za dodatkową opłatą Thompsons może również zainstalować szereg opcjonalnych dodatków, w tym migacze, lampy robocze, kierunkowskazy na tylnej ściance i kamery.

Rozpoczęcie programu Driveaway na X-Way następuje po sukcesie podobnego programu partnerskiego dla budowniczych nadwozi, który IVECO prowadził na Iveco Daily ciągniki siodłowe, gdzie sieć budowniczych dostarcza „gotowe do pracy” rodzaje nadwozi do swojej gamy vanów i kabiny podwozia o masie 3,5-7,2 tony.

W pierwszych tygodniach po uruchomieniu programu Driveaway jeden klient otrzymał swoją wywrotkę X-Way gotową do misji już tydzień po złożeniu zamówienia przez dealera, ponieważ była już dostępna w magazynie Thompsons.

- Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z IVECO i pomagać w dostarczaniu gotowego do misji produktu dla operatorów z minimalnym czasem oczekiwania - mówi Scott Burton, Dyrektor Thompsons UK. -  Wszystkie nasze nadwozia są projektowane i budowane od podstaw w Wielkiej Brytanii, a także prowadzimy kompleksową usługę serwisową i naprawczą dla wyposażenia Thompsons, aby zapewnić, że zawsze jest w optymalnym stanie.

Patrick Farbrace, Dyrektor IVECO UK ds. Linii Biznesowej Ciężarówek, powiedział: - Uruchomienie programu Driveaway sprawia, że X-Way staje się jeszcze bardziej dostępny dla operatorów. Już teraz dealerci i klienci bardzo pozytywnie reagują na program, sprzedając wiele jednostek na podstawie dostępności towaru. Nasza silna relacja z Grupą Thompsons i ich doskonałe nadwozia czynią to wspaniałą propozycją dla klientów.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony