Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  14.09.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Jak maksymalizować efekty szkoleń?

Firma Motomarketing.pl przygotowała warsztaty dla branży motoryzacyjnej dotyczące zwiększania efektów szkoleń. Pomogą one organizatorom oraz sponsorom różnych form edukacji, a także kierownikom w warsztatach i salonach samochodowych. To oni bowiem odgrywają największą rolę w rozwoju swoich ludzi.

W szkoleniach motoryzacyjnych (warsztatach, konferencjach, konsultacjach itd.) występuje kilka interesujących zjawisk. Pierwszym jest organizowanie i często sponsorowanie edukacji przez sieci serwisowe, przez producentów lub dystrybutorów części, opon, płynów oraz wyposażenia warsztatowego. Jednak sponsor ma nierzadko, z różnych przyczyn, niewielki wpływ na wdrażanie oraz egzekwowanie od uczestników rozwiązań proponowanych na szkoleniu.
Dotyczy to przede wszystkim tych form edukacji, po których wiedza i umiejętności nie są natychmiast wykorzystywane (a kompetencje niepraktykowane zanikają). Oczywiście problem częściej odnosi się do zagadnień nietechnicznych (prawnych, marketingowych), w mniejszym stopniu dotyczy zaś ASO.
Kolejną przeciwnością jest kwestia przystosowania szkolenia do potrzeb uczestników i grupy pod względem posiadanych już kompetencji. Na takie dopasowanie, mniejsze bądź większe, mogą pozwolić sobie tylko dobrze zorganizowane sieci, które doskonale znają zaproszone osoby. Inne trudne zagadnienie – potencjalnie ważne szczególnie dla większych sieci, prowadzących wiele projektów rozwojowych – to wielowymiarowy pomiar efektów szkolenia. Temat ciężki ze względu na długotrwałość, kosztochłonność oraz trudność wyizolowania rezultatów edukacji.
Mimo tych przeszkód istnieją skuteczne sposoby na zwiększanie efektów szkoleń i właśnie w tym pomogą warsztaty Motomarketing.pl. Szkolenie przewidziane jest jako zamknięte, czyli realizowane dla jednej sieci serwisowej bądź innej firmy, która organizuje edukację dla co najmniej kilku uczestników. Więcej informacji: 
info@motomarketing.pl.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony