MILWAUKEE® wprowadza na polski rynek nową usługę serwisową all-inclusive stworzoną z myślą o profesjonalnych użytkownikach. MILWAUKEE® Platinum to pakiet obsługi serwisowej gwarantujący kontrolę kosztów oraz szybkie naprawy i konserwację narzędzi w trybie priorytetowym.
Usługi MILWAUKEE® zawarte w programie Platinum mają pomóc profesjonalistom w zarządzaniu posiadanym parkiem maszyn. Użytkownicy elektronarzędzi mogą zdecydować się na 36 lub 48 (w przypadku produktów systemu MX FUEL™ - 24 lub 36) miesięcy serwisu posprzedażowego obejmującego naprawę, konserwację i kalibrację narzędzi. Z myślą o wygodzie użytkowników Platinum stworzono dedykowany zespół wsparcia technicznego oraz infolinię. Usługa dostępna jest zarówno przy zakupie narzędzia u dystrybutora marki, jak i w opcji z leasingiem.
Użytkownicy MILWAUKEE® Platinum mają gwarancję stałego kosztu miesięcznego i braku dodatkowych opłat. W ramach programu pokrywany jest także koszt odbioru z wybranego miejsca, dostawy zwrotnej i śledzenia naprawy w czasie rzeczywistym. Identyfikację urządzenia objętego pakietem ułatwi unikalna etykieta Platinum.
Kompleksowe naprawy traktowane są priorytetowo: są wykonywane w ciągu jednego dnia roboczego, a dostawa zwrotna prosto na miejsce pracy odbywa się w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od momentu nadania narzędzia do Centrum Serwisowego. Status naprawy można śledzić w czasie rzeczywistym na stronie MILWAUKEE®
Więcej o usłudze Platinum od MILWAUKEE® można znaleźć na stronie: https://pl.milwaukeetool.eu/service/platinum/
Komentarze (1)