Platforma Motointegrator.com to największa w Polsce wyszukiwarka sprawdzonych warsztatów samochodowych i usług. W jej bazie znajduje się już ponad 13 tysięcy serwisów samochodowych z całego kraju. Przedstawiciele Motointegrator.com podkreślają, że jest on dla kierowców rzetelnym źródłem informacji i jednocześnie pomaga mechanikom w dostosowywaniu się do potrzeb nowego, cyfrowego konsumenta. Platforma cały czas ewoluuje tak, by być jeszcze lepszą i bardziej przyjazną użytkownikom. W najbliższych planach jest rozwój automatyzacji procesu umawiania wizyt, a także systematyczne zwiększenie liczby zarejestrowanych warsztatów.
Motointegrator.com to rozbudowana platforma internetowa, która pozwala kierowcom w łatwy i wygodny sposób nie tylko znaleźć sprawdzony warsztat w dogodnej lokalizacji, lecz także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a nawet umówić wizytę całkowicie online. Wyszukiwarka oprócz szczegółowych informacji, takich jak dane kontaktowe, specjalizacja i cennik poszczególnych usług, zawiera również opinie klientów na temat danego mechanika. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest już ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju, a ich liczba stale rośnie.
Naturalne dziś jest, że konsumenci korzystają z dobrodziejstw Internetu, by szukać informacji, porównywać ceny i dzielić się swoimi doświadczeniami. Dotyczy to także usług związanych z naprawą aut. Motointegrator.com to miejsce w Internecie, w którym można zapoznać się z opiniami kierowców i na ich podstawie wybrać mechanika – bez obawy, że oddamy swój samochód w ręce przypadkowej osoby. Zawsze zachęcamy naszych użytkowników do wystawiania warsztatom komentarzy, bo to one ułatwiają innym podejmowanie decyzji. W ten sposób udało nam się zbudować bogatą i przede wszystkim unikalną bazę wiedzy online, zawierającą nie tylko podstawowe dane na temat serwisów samochodowych, lecz także polecenia i opinie klientów - mówi Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars S.A., odpowiedzialny za rozwój Motointegrator.com
Posiadacze aut, którzy do mnie trafiają po raz pierwszy mówią, że zdecydowali się na wybór warsztatu po przeczytaniu w Internecie pozytywnych opinii. Naturalna w tym kontekście wydawała mi się decyzja o zarejestrowaniu warsztatu w wyszukiwarce Motointegrator.com. Doradcy pomogli mi w przygotowaniu opisu mojego serwisu, a pierwsze recenzje zaczęły pojawiać się już po kilku dniach i od tej pory przyciągają do mnie coraz to nowych klientów. Kiedyś mówiło się, że jeśli nie ma czegoś w Google to nie istnieje. Dziś, by przyciągnąć potencjalnych klientów, potrzeba dużo więcej niż obecność w wyszukiwarce. Rozwiązania takie jak Motointegrator.com, ułatwiające kontakt z klientem online, to przyszłość całej branży - mówi Dariusz Kościuczuk z warsztatu BM Motors Service.
Na stronie Motointegrator.com kierowcy mogą znaleźć rzetelne i aktualne informacje. Platforma przykłada dużą wagę do jakości materiałów – opisów oraz zdjęć – zamieszczanych w serwisie i systematycznie kontaktuje się z warsztatami w celu ich aktualizacji. Ponadto, oprócz wyszukiwarki, Motointegrator.com oferuje również wiele innych funkcjonalności, jak książka serwisowa online czy kalendarz przypominający o terminach takich wizyt, jak np. coroczny przegląd.
Coraz większa automatyzacja – warsztaty bardziej zdigitalizowane
Ponad 70 procent osób odwiedzających naszą platformę, robi to z poziomu smartfona. Jesteśmy coraz bardziej mobilni i przywiązani do świata wirtualnego – niemal nikt nie stoi już w kolejce do banku, by w ten sposób zrealizować przelew. Branża motoryzacyjna i warsztaty zmierzają w tym samym kierunku. Właśnie dlatego w najbliższych planach mamy większą automatyzację jednej z podstawowych funkcjonalności platformy Motointegrator.com.
Docelowo chcemy, by klient na podstawie dostępnego na stronie harmonogramu, był w stanie samodzielnie zapisać się do wybranego serwisu na konkretną datę i godzinę, otrzymując przy tym takie informacje, jak cena usługi czy czas jej trwania. Zamierzamy stworzyć narzędzie, które pomoże dostosować dotychczasowy sposób komunikacji na linii klient-warsztat do nowej, cyfrowej rzeczywistości - dodaje Wojciech Twaróg.
Rezerwowanie wizyt online staje się czymś powszechnym. Za pośrednictwem Internetu można już umówić się do lekarza, kosmetyczki, banku czy urzędu. Z roku na rok ten trend będzie postępować, nie tylko dzięki coraz większemu udziałowi nowych technologii w naszym życiu, lecz także dzięki wkraczaniu w dorosłość nowych, bardziej cyfrowych pokoleń. Potencjał rozwoju systemów rezerwacji online wizyt w warsztatach jest w tym kontekście ogromny. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego za 2020 rok w Polsce zarejestrowanych jest ponad 25 milionów aut osobowych, a uprawnienia do kierowania pojazdami osobowymi posiada według danych Ministerstwa Cyfryzacji posiada prawie 22 mln Polaków.
Komentarze (1)