Marka Arnott powstała ponad 30 lat temu i od tego czasu konsekwentnie rozwija swoją bazę inżynierską i projektową wytwarzając wysokiej jakości części zamienne do zawieszeń pneumatycznych. Przez ostatnie trzy lata firma rozszerzyła asortyment o produkty do zastosowań terenowych i sportowych umacniając tym samym swoją pozycję w podzespołach do obsługi tego typu zawieszeń.
Nowe logo Arnott odzwierciedla te zmiany dzięki nowoczesnej czcionce oraz zmianie podpisu na "Suspension Products" co sygnalizuje spojrzenie w przyszłość i modyfikację profilu firmy z wyłącznie zawieszeń pneumatycznych na zwieszenia w szerszym znaczeniu. Charakterystyczny kolor czcionki pozostaje bez zmian stanowiąc ukłon w stronę korzeni firmy.
- Mimo iż nazwa firmy pozostaje bez zmian, nasze nowe logo lepiej odzwierciedla to czym jest Arnott i co zapewniamy naszym klientom – podkreśla Palle Willumsen, Vice President Sales & Marketing EMEA/Asia Arnott Suspension Products. – Innowacyjność, nowoczesność i profesjonalizm to cechy które opisują nie tylko nasze nowe logo, ale także podejście firmy do rozwiązań, które oferujemy.
Nowe logo zadebiutuje na targach Automechanika Frankfurt wraz z innymi nowościami dostępnymi pod nowymi brendami firmy. Zapraszamy do odwiedzenia stoisko E70 w hali 4.0!
Komentarze (0)