Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  19.12.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

NSK: Nowa strategia dla niezależnego rynku części

Aby zapewnić uzyskanie optymalnych udziałów rynkowych, spółka NSK opracowała uporządkowaną strategię wejścia na niezależny rynek części samochodowych.

Firma jest przekonana, że istnieją dobre prognozy wzrostu dla rynku IAM, zwłaszcza w przypadku łożysk kół. W przypadku Europy Zachodniej NSK skupi się początkowo na wiodących rynkach Niemiec i Francji, pomimo że są one mocno nasycone i charakteryzują się wysoko rozwiniętą konkurencją. Kolejną docelową lokalizacją jest Rosja, która jako rynek wschodzący charakteryzuje się odmienną dynamiką i bardzo dużym potencjałem ekspansji. Struktura popytu i sposób prowadzenia biznesu bardzo się różnią w Rosji, dając możliwości szybkiego wzrostu. Firma kieruje swoje zainteresowanie również w stronę rynków wschodzących, takich jak Turcja i Bliski Wschód.
– Intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem wartościowych propozycji, grupując je w optymalne oferty o przystępnej cenie i jakości OE oraz starając się zapewnić niezawodność dostaw – mówi Paul Cranston, dyrektor ds. niezależnego rynku samochodowego w NSK Europe.
Strategia wzrostu firmy NSK na wtórnym rynku części samochodowych jest oparta na dwóch fundamentalnych wartościach: jakości produktów i usługach. W przypadku tego drugiego elementu dostępność produktów w odpowiednim czasie ma znaczenie krytyczne, dlatego przyszli partnerzy biznesowi spółki będą odgrywać główną rolę w rozwoju strategii dystrybucji. Dla firmy NSK kluczowe jest utrzymywanie zapasów dla swoich partnerów, tak aby mogli oni zbudować dobre relacje z warsztatami i stale zapewniać lokalne wsparcie.
Jürgen Ackermann, dyrektor generalny NSK Europe Ltd., przewiduje, że wejście NSK na rynek IAM pomoże firmie osiągnąć następny etap rozwoju.
– Istotne jest, aby nasza działalność osiągnęła kolejny etap rozwoju – mówi. – Rynek części zamiennych w ciągu ostatniej dekady doświadczył wyjątkowego wzrostu, dlatego dziś jest dobry czas, aby korzystać z naszej wiedzy eksperckiej i zasobów, odpowiadając na potrzeby rynku IAM.
W kategoriach krótkoterminowych głównym celem firmy w nadchodzących miesiącach będzie zwiększenie poziomu rozpoznawalności marki NSK w zakresie części zamiennych dla samochodów. Co więcej, w ciągu następnych 3-5 lat spółka chce dokonać skokowej zmiany na rynku i zbudować długoterminowe partnerstwo we wszystkich krajach, które leżą w gestii odpowiedzialności NSK Europe – od Władywostoku na dalekim wschodzie Rosji do Reykjaviku w Islandii.
Aby ułatwić ten proces, spółka uruchomiła specjalną stronę (www.nsk-autoaftermarket.com) dla klientów z rynku IAM, na której można znaleźć szczegółowe informacje o liniach produktowych i usługach firmy.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony