Warto wiedzieć

Warto wiedzieć

ponad rok temu  12.03.2019, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 1 minuta

Ponad 10 tysięcy Hond wraca do serwisów

Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Honda,  pojawiła się awaria.

W samochodach Honda, modele: Accord, rok modelowy 2011-2015, Civic, rok modelowy 2010-2011, CR-V, rok modelowy 2010-2012, Jazz, rok modelowy 2011-2015, Insight, rok modelowy 2010-2013, wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach i Turcji, napełniacz przedniej poduszki powietrznej pasażera mógł być wyprodukowany przy użyciu propelentu generującego gaz, który może wytwarzać nadmierne ciśnienie w chwili napełniania poduszki powietrznej na skutek wypadku. Jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może ulecz pęknięciu i w rezultacie do kabiny pasażerskiej mogą przedostać się małe odłamki metalu obudowy, co potencjalnie może spowodować obrażenia ciała kierowcy samochodu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 10 045 pojazdów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze samochodów objętych kampanią zostaną wezwani na bezpłatną naprawę.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Arkadiusz 1 ponad rok temuocena: 0%  Tak wezwani zostaną, i zostałem, ale czekam już 2 miesiące na umówienie terminu wymiany, a odpowiedź ciągle ta sama, nie mamy jeszcze poduszki z centrali i nie wiemy kiedy będziemy mieć. Na maile nie odpowiadają. Więcej nie kupię hondy, następny będzie Jaguar.
    oceń komentarz 0 1 zgłoś do moderacji
do góry strony