Tomasz Szaban, Nexus Automotive International. fot. Piotr Łukaszewicz
- Jesteśmy platformą zrzeszającą dystrybutorów i producentow części samochodowych - przybliża w rozmowie z portalem warsztat.pl działalność firmy Nexus Automotive International Tomasz Szaban. Spotkaliśmy się na targach Auto Land Expo, gdzie firma promowała projekt Nexus Auto.
- To międzynarodowa sieć warsztatów, którą budujemy. Tu na targach szukamy potencjalnych członków sieci, a więc właścicieli warsztatów niezależnych. Na dziś w Polsce działa 16 warsztatów Nexus Auto. Do końca roku otworzymy kolejnych 50, a plan na 2019 rok to kolejnych 80 serwisów - mówi Tomasz Szaban.
Poniżej oficjalna, podana przez Nexus Auto, lista korzyści dla warsztatów wynikających z członkostwa w sieci:
-
wysokiej jakości wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna wykonana z estetycznego i trwałego materiału Dibond, wysoki standard wizualizacji podkreśla wewnętrzne oświetlenie LED
-
atrakcyjny pakiet marketingowy zawierający ubrania robocze, gadżety, materiały akcydensowe
-
strona www wraz z podstronami warsztatów / program aktywnego pozycjonowania stron
-
profile Grupy w Social Media
-
reklama w mediach branżowych / Motofocus, Motofaktor, Nowoczesny Warsztat
-
atrakcyjna oferta na na wyposażenie warsztatowe
-
kompleksowa oferta na zakup części zamiennych
-
oprogramowanie diagnostyczne w specjalnej cenie i na korzystnych warunkach płatności
-
elektroniczne katalogi części zamiennych
-
nowoczesny system zamawiania produktów
-
wsparcie merytoryczne przedstawicieli handlowych
-
szkolenia dla właścicieli warsztatów
-
szkolenia dla pracowników z zakresu marketingu i obsługi klienta
-
szkolenia techniczne
-
doradztwo techniczne - infolinia
-
nowoczesne standardy i procedury zbliżone do procedur w warsztatch ASO
-
e-learning /N!Academy/ rozbudowany system testów sprawdzających wiedzę pracowników
-
porady prawne / umowa z biurem prawnym
-
doradztwo podatkowe / umowa z biurem doradczym
Komentarze (0)