ZF [pro]Points to program bonusowy dla wszystkich niezależnych warsztatów Polsce. - Zamierzamy nie tylko nagradzać lojalność naszych klientów wobec marki, ale chcemy też wzmocnić bliskie relacje z naszymi partnerami handlowymi. Najlepszym sposobem dla nas jest uzupełnienie naszego szerokiego asortymentu produktów o jeszcze bardziej atrakcyjne zakupowe programy motywacyjne. Takim program jest właśnie ZF [pro]Points – tak przedstawia cel programu Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF Aftermarket.
Pomysł na ZF [pro]Points jest bardzo prosty. Za każdy zakupiony produkt ZF Aftermarket, warsztat otrzymuje odpowiednią liczbę punktów. Zebrane punkty są systematycznie naliczane danemu warsztatowi i użytkownik, po wcześniejszym zarejestrowaniu się na portalu ZF [pro]Points, może je w każdej chwili sprawdzić i wymienić na cenne nagrody. Uczestnicy mają do wyboru zróżnicowane produkty wysokiej jakości, w tym elektronikę akcesoria do treningu czy biura.
Koncepcja bonusów obejmuje wszystkie produkty marki ZF
Warsztaty uzyskują wartościowe punkty bonusowe podczas zakupu produktów marek ZF Aftermarket takich jak Lemförder, Sachs, TRW czy ZF.
W przeszłości systematycznie rozwijaliśmy program lojalnościowy automotive Diamonds, dedykowany głównie marce TRW, który jest znany wielu naszym partnerom. ZF[pro]Points to rozszerzenie tego programu poprzez włączenie w niego całego asortymentu produktów marek koncernu ZF, które obejmują elementy układów przeniesienia napędu, zawieszenia i układów kierowniczych - dodaje Peter Rothenhöfer.
W najbliższym czasie podane zostaną informacje o pierwszych promocjach, jakie czekają na uczestników w ramach uruchomienia nowego programu.
Komentarze (0)