Millers Oils, jak zawsze, stawia na motorsport! Na stoisku m.in. kierowca wyścigowy Bartłomiej Madziara oraz motocyklista Bartomiej Tabin, który przejechał Dakar
Ponad 34 tysiące osób odwiedziło tegoroczne targi Automotive Parts Expo - to oficjalne dane organizatora, Ptak Warsaw Expo, który przy okazji oficjalnego podsumowania chwali się też wzrostem liczby odwiedzających o 275% w porównaniu do roku poprzedniego. - To potwierdza rosnącą rangę targów - przekonuje organizator.
Targi odbywały się równolegle z Warsaw Motor Show, gdzie poza wystawą samochodów odbywały się m.in. pokazy driftu. Wszystko wspólnie stworzyło naprawdę ciekawą atmosferę motoryzacyjnego wydarzenia. Wracając jednak do targów warsztatowych - wystawiało się 415 firm z 37 krajów na powierzchni 70 tysięcy metrów kwadratowych.
Nie tylko wystawa
Ważnym punktem spotkanie był Warsaw Automotive Congress - przestrzeń wymiany wiedzy i prezentacji trendów w bezpieczeństwie ruchu drogowego i jakości części motoryzacyjnych. Karol Rytel, dyrektor ds. technicznych Polskiej Izby Motoryzacji omówił rolę badania technicznego w systemie bezpieczeństwa ruchu drogowego. - W stacjach kontroli pojazdów rocznie wykonujemy ok. 21 mln badań okresowych. To potężna liczba, która umożliwia odrzucenie pojazdów, których stan techniczny budzi zastrzeżenia - mówił ekspert PISKP. Piotr Sarnecki, prezes Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego, tuż przed sezonem wymiany opon, przestrzegał przed zakupem opon używanych z niepewnych źródeł. - Poza warunkami fabrycznymi, bez specjalistycznych skanerów, nie jesteśmy w stanie sprawdzić stanu takich opon. Uszkodzenia warstw wewnętrznych, wynikające chociażby z jazdy ze zbyt niskim ciśnieniem, są głównym znakiem zapytanie. Opona może dobrze wyglądać, trzymać ciśnienie, nie być wyząbkowana, ale kluczowe są takie elementy jak osnowa czy opasanie -
W ramach programu odbyła się też debata na temat części regenerowanych. Choć idea profesjonalnej regeneracji części zamiennych jest zgodna z globalnym trendem zrównoważonej mobilności i gospodarki obiegu zamkniętego, polska branża motoryzacyjna bije na alarm.



Komentarze (0)