Fot. kadry z filmów YT
W internecie w ostatnich dniach dużą popularność zyskuje film pt. "JAKIMI TEKSTAMI KLIENCI WKURZAJĄ MECHANIKA, CZEGO NIE MÓWIĆ W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM!", opublikowany na kanale popularnego jutubera o pseudonimie prof. Chris.
Z filmu dowiadujemy się m.in., że jednym z najbardziej irytujących tekstów klientów w warsztacie są słowa "Ja bym to sam zrobił, ale ...", albo :"to prosta robota, wystarczy odkręcić kilka śrubek". Trudno się nie zgodzić, prawda?
To oczywiście nie pierwszy raz, kiedy sprawa trudnych nieraz relacji klientów i mechaników jest tematem filmu w tego typu konwencji. Już kilka lat temu całą serię poświęconą temu tematowi rozpoczął Michał Jesionowski, prowadzący kanał "Miłośnicy czterech kółek - zrób to sam". Cykl nosi nazwę "Patologia polskich warsztatów". Filmy dotyczą czasem nieuczciwych, a zwykle niezrozumiałych zachowań, zarówno klientów warsztatów, jak i mechaników czy właścicieli tych obiektów.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Oglądacie filmy prowadzone przez właścicieli warsztatów? Jak oceniacie zaprezentowane sytuacje?
A co Waszym zdaniem jest kluczowe w dobrej relacji klient - warsztat? Zapraszamy do dyskusji.
Komentarze (4)